Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Mašina posustaje

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 12 jul 2010 23:29
Zdravko
Srebrenica maksimalno motiviše i mobiliše muslimane u BiH. A protiv koga ih dresiraju ovakvim spektakularnim perfomansama. Protiv Mongola sigurno ne, složićemo se. Ni protiv Aboridžina, takođe. Za to isto vrijeme Srbi su totalno sluđeni. Ova njihova "istina" se prelijeva i na srpski narod. Skoro sam na ovi stranicama u komentarima naletio na nekog Srbina koji napisa da je siguran da su u Srebrenici pobijeni i žene i djeca. U takvom odnosu snaga na terenu i pod predpostavkom da sukobima na ovim područijima nije kraj, strah me je i pomisliti šta bi se desilo mom narodu. Zato ne mogu sa optimizmom gledati na ovaj vaš tekst gospodine Karganoviću, a volio bih da mogu. Ne znam gdje je Vama osmatračnica na Balkanu ali bojim se da ne vidite baš najbolje. Jedna stvar sa kojom se sa sigurnošću može računati kod Amerikanaca, to Vi bolje znate, je njihov pragmatizam. A svašta su im obećali jedne jeseni u Dejtonu.
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 12 jul 2010 23:56
patriota
Mi moramo uložiti sav potrebni trud da taj otrovni mit neutrališemo istinom, i da ga zamenimo prikazom događaja koji, bar u svojim osnovnim crtama, odgovarati stvarnosti.


Slazem se, ali dzaba ja demantujem svake godine u ovo vreme propaganu anglosaksonksih mas medija komentarima u kojima iznosim istinske podatke sakupljene godinama, kada drzavni organi Srbije ne ulazu ni 2% truda da to isto urade.

Kada bi ova (ne) Srpska vlada uposlila bar 4-5 visejezickih internet komentatora poput gospodje Branke (Bianca) koja je izuzetan poznavalac globalnih politickih desavanja i koja se redovno javlja po anglosaksonskim internet novinama (donedavno i u Politici), avakvi otrovni mitovi koji nanose ogromnu stetu Srbiji bi se polako ali sigurno neutralisali bar na ovim medijima.

Clanak Londonskog Independenta se i ove godine ne razlikuje od onih predhodnih 14 na ovu temu:
(http://www.independent.co.uk/news/world/europe/15-years-on-thousands-bury-victims-of-srebrenica-2024394.html).. Vidim da je "dopisnik" drugaciji i umesto neke Vesne Peric - Zimonjic pise neki Radul Radovanovic.
Preporuke:
0
0
3 utorak, 13 jul 2010 05:14
Sokenekos
Tačno G. Karganoviću: cui bono? To je so soli srebreničkog mita. Kako reče pragmatični Kisindžer: biti neprijatelj Amerike može biti nezgodno, ali biti njen prijatelj može biti kobno. U svakom slučaju, debelo će da naplate Muslimanima širom sveta za ovu “uslugu.”
Sve najbolje u daljnjem radu.
Preporuke:
0
0
4 utorak, 13 jul 2010 08:12
Milorad Đošić
Ustvari pravo je pitanje kome to treba? Laž o 8000 ljudi nekom treba za nešto, a mi i dalje ćutimo. Naravno to što se desilo u Bratuncu jedva i da se spomene, a srebrenička minutaža duža je od bratunačke, jasenovačke i jadovničke zajedno. Za to vreme mlade rodoljube hapse, a stari su se sakrili negde i ćute.
Pitanje je šta dalje? Da li postoji neka motivaciona snaga koja će ovom,kao reče autor, sluđenom narodu, vratiti baš kao i ruskom, veru u pobedu, a da za to ne izgubimo milion mladih kaplara.
Preporuke:
0
0
5 utorak, 13 jul 2010 08:40
Odbrana i poslednji dani
...ni nametljivo prisustvo turskog predsednika vlade Erdogana, koji je očigledno došao ne da se pridruži u žalosti nego da podvuče ulogu arbitra u koškanjima među provincijama svoga bivšeg carstva..


Odlično primećena uloga Erdogana. U čast njegovog dolaska isprovociran je sukob unutar Islamske zajednice u Srbiji.
Preporuke:
0
0
6 utorak, 13 jul 2010 09:08
brm
BRAVO
"Prava Srebrenica, onaj deo zvaničnog narativa koji odgovara stvarnosti, kao i skoro potpuno zataškani drugi deo koji se odnosi na masovno stradanje pripadnika srpske zajednice u Srebrenici u istom periodu, korisna je, ali na dijametralno suprotan način. Podeljena patnja ljude zbližava i solidariše. ....najbliže je garanciji da ljudi više neće dozvoliti da ih iko nagovori da se ta nesreća ponovi."

to se zove nacionalno pomirenje

patrito
nije glavni problem u šta stranci veruju već u šta Srbi veruju.. 99% Srba svih veroispovesti smatra vernike druge vere za drugi narod...MI SMO NASELI NA PROPAGANDU A NE ONI...jer tako nešto nikada ne bi izrekao Nemac za Nemce.AMer za amerikance, Britanac za Britance...
Preporuke:
0
0
7 utorak, 13 jul 2010 09:27
Jasna Simonović
Nisam shvatila da li je prof. Edvard Herman pitanja u uvodu ovog teksta uputio samo autoru teksta ili je kao "veoma istaknuta osoba u akademskom svetu i intelektualac prvog reda" obradio ta piatanja u nekom naučnom radu, predavalju, javnom komentaru, ili barem poslao isti "upitnik" npr. Nju Jork Tajmsu?

Stoga nije ni čudo da "kriva slika o Srbima" (nacionalnim, državnim?) dominira...barem tako kažu mnogi "strani" kontakti koje i ja poznajem srečem...pa mi nije jasno gde se izgubio (američki brend!) izazovni karakter, onaj bez predrasuda, a koji je oduvek predstavljao svetionik čovečanstvu kada se izgubi u moru pohlepe, laži i kalkulisanja...

Srebrenica je, za mene kao "ratnog" neznalicu, strašna čak i ako je laž...Spoznati istinu nije lako, laž još teže jer ona uvek upliće i neke istine...

Ne znam sa koje "privremene" balkanske osmatračnice autor opisuje svoj vidik...(nekako su tesne te osmatračnice, one na Kalemegdanu kod Pobednika su tako malene da teško da bi i Napoleon-lajk čovek stao, bolje ljudski prošetati, svakako i sa turskim premijerom!)...ali znam da je u pravu što se tiče bilo kog "ostrvljenja" jer "nou men iz en ajland"...srpski rečeno...
Preporuke:
0
0
8 utorak, 13 jul 2010 09:46
pesimista
Ja bih se pridruzio patroiti u tome da sa nista ne krece nabolje kad je u pitanju istina o Srebrenici. Naprotiv, upravo ovih dana imamo dokaze da se desava suprotno i da manipulacija dobija planetarne razmere. Malo je falilo da se i na finalu svetskog fudbalskog prvenstva odaje posta zrtvama Srebrenice a i zadanja sednica u UN je pocela minutom cutanja za zrtve Srebrenice. EU je (vec odavno) donela rezoluciju o posebnom danu obelezavanja tog masakra. I u svim tim situacijama se obavezno ponavljaju neistine o 8000 streljanih civila - muskaraca i decaka, deportaciji zena i dece i, naravno, o GENOCIDU.

Samo se ne bih se slozio sa patriotom da je dovoljno podrzati/finansirati nekoliko komentatora. Ne, mislim da je zadnji cas (ako nije kasno) da se detaljno i kompetentno "proceslja" ta lista od 8000 zrtava (recimo nemoguce je da ne postoje u JNA arhivama spiskovi regruta iz 90-ih za te predele). Ali, jos vaznije, da se formira komisija od najkompetentnijih svetskih autoriteta koja bi pokusala sa svih aspekata da kriticki oceni manipulacije vezane za Srebrenicu. Pre svega sa pravnog (Tribunal u Hagu) i politickog aspekta. Naravno to mogu da budu samo eksperti koji su vec (i bar delimicno) upoznati sa svim tim manipulacijama( samo takvi bi, eventualno i bili voljni da u tome ucestvuju) - profesor Comski u svakom slucaju.

Naravno trebalo bi to da uradi/organizuje drzava Srbija, ali ako covek pogleda realno videce da su sanse za tako nesto vrlo male. Onaj ko bi u svakom slucaju morao je Republika Srpska posto je ona najdirektnije i najteze pogodjena tom propagandom i posto je to od vitalnog znacaja za njen opstanak...

Da zakljucim: ne slazem se sa autorom jedino u tome da "masina posustaje". Ona je vec postigla svoj cilj i nema ni najmanjeg zracka nade da se rezultati njenog rada mogu promeniti. Bar ne na globalnom nivou, a to je najbitnije. Sta se desava u samoj Srebrenici i okolini je manje bitno...
Preporuke:
0
0
9 utorak, 13 jul 2010 10:32
Bojan
Stefan Karganović je pravo osvježenje i nadam se uvod u smjenu generacija koja će da stare, nesposobne, plašljive i korumpirane srpske predstavnike i istraživače pošalje u nezasluženu penziju, a istovremeno pokrene novi talas gdje ćemo imati više ljudi poput Stefana da se bore za srpsku, a ovim da tako kažemo i regionalnu stvar.

Ovaj članak je prilično sadržajan, sviđa mi se stil i
metafore kojima se autori služi. Sledeće godine je 20ta godišnjica od početka najnovijih balkanskih ratova. Možda bi svi okolni narodi trebali da se zapitaju koja je svrha svih tih ratova, i ko je dobio a ko izgubio. Mi Srbi treba da pronađemo svoje mjesto u regionu i svijetu, ali da to samo kreiramo a ne da budemo žrtvovani silom prilika pa da nam opet uvale neku (kon)federaciju koja će nas finalno dokrajčiti.
Preporuke:
0
0
10 utorak, 13 jul 2010 11:06
simonida
Vi ste tako daleko otišli u razotkrivanju jedne strašne prevare da to prevazilazi sve što sam do sada pročitala o srebrnici.Bog vam tako pomogao Stefane Karganoviću.Bog u čijim rukama leži naša nedostojna prašina i ISTINA koju nam uklanjaju oni koji nisu vredni ni trenutka života na ovoj našoj ojađenoj a svetoj zemlji.Postavili ste i pitanje ciljeva a oni se sami otvaraju: uništenje RS i naroda srbskog na levoj obali Drine i dalje komadanje Srbije!
Preporuke:
0
0
11 utorak, 13 jul 2010 11:09
klicanje arapima
Žao mi je braće muslimana, tako sluđenih, emotivno osakaćenih; Srbi su ipak uspešno krenuli putem očišćenja, istine, pravde i dostojanstvenog trpljenja boli i nepravde.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 13 jul 2010 11:33
Mašina nije posustala
Stvar je u tome da sami sebi postavimo pitanje: kome treba srebrenički mit? Mit o genocidu koji se nikada i nije dogodio!

Pa, naravno, rasturačima Srbije i srpskog naroda!

Zašto? Da bi se ukinula i najmanja mogućnost bilo kakve "velike Srbije", makar i "okrnjene" za Kosovo! Da se Srbiji i Srbima ne dozvoli da srpski narod živi zajedno, pod jednim krovom, da ostvari svoje težnje za snažnom nacionalnom državom i time "poremeti mir rasturača" u nekoj skorijoj budućnosti.

Setimo se Račka! Čim je nestala potreba za njim, odnosno čim je Srbija izbombardovana i Kosovo nasilno otcepljeno, nestao je i Račak kao zločin, čak i iz samog Haškog suda!

Ako rasturačima Srbije pođe za rukom da RS utope u centralizovanu muslimansku Bosnu, nestaće i potreba za potenciranjem srebreničkog mita. Sve dotle, da se ne zavaravamo, mašina neće posustati. A posle će i ona sama biti upregnuta u demistifikaciju mita koji danas tako uspešno promoviše. Za zapadne medije je to najobičnija igrarija, prikazaće to kao muslimansku "prevaru stoleća". A mi ćemo, kakve nas je Bog dao, biti srećni što nas "zapadni prijatelji" najzad vole.
Preporuke:
0
0
13 utorak, 13 jul 2010 12:15
jarilo
G-dine Karganovicu srbski Narod treba da Vam podigne spomenik ALI za ZIVOTA!
Preporuke:
0
0
14 utorak, 13 jul 2010 12:33
Zoran Đinđić
@brm
Ako skuvate ribe iz akvarijuma, dobićete riblju čorbu. Ribe iz čorbe ne možete da vratite u akvarijum. To je istorija.
Preporuke:
0
0
15 utorak, 13 jul 2010 12:42
šta, šta, zašto ...?
Šta su "Međunarodne snage" učinile da zaštite srpske civile tokom te tri godine - nisu napravili zaštićene zone za njih, nisu razoružali muslimane, puštali su muslimane da izlaze iz svoje zaštićene zone i zabavljaju se ubijanjem i paljenjem celih sela u tom kraju ...?

Zašto je tzv. sud u Hagu pustio zločinca Nasera Orića na slobodu?

Kako to da se srpske žrtve znaju po broju, a muslimanskim se toliko manipuliše? Jesu li postojali popisi pre rata, zna li se koliko je koje mesto imalo stanovnika, valjda svako zna ko je otišao od njegovih u inostranstvo, ko je nestao, gde je otprilike bio u koje vreme i kako je stradao?
Preporuke:
0
0
16 utorak, 13 jul 2010 15:46
Nebojša Prpić
Možda mašina posustaje. I drago mi je zbog toga. Mžda i sitna izađe na videlo.

Međutim, ta mašina ima više pogona. Ako ostali posustaju, beogradski pogon mašine se zahuktava.
Ubacuje ne u petu brzinu, nego u osmu.

Lani su na vestima RTS gvrili "7.000 žrtava".
Sad su svaki put rekli "Više d 8.000 nevnih žrtava".

Ako ovako nastavim, beogradski režim i njegovi mediji, doži će do cifre od milion.

Važno da g. Tijanić sa uspehom novinare B92 prebacuje na RTS: N Stefanvić, A. Riha.

Nemojte ljudi prekidati sa plaćanjem pretplate!
Tijanić skuplja pare da B92-ci preotme Jugoslava Ćosića i Brankicu Stanković.

E, tada će RTS biti onaj pravi. Po meri Tadića. Ili možda Erdogana.
Preporuke:
0
0
17 utorak, 13 jul 2010 17:27
Dvostruki aršin
Granični prelaz između Srpske i Srbije bio je prethodnih dana zagušen autobusima iz Novog Pazara i raznoraznim prevoznim sredstvima raznoraznih NVO (registrovanih u Srbiji i koje se bave isključivo zločinima koje su počinili Srbi) koje su putovale put Potočara. Dan posle, granični prelaz između Srpske i Srbije bio je ZATVOREN za autobuse koji su išli u Bratunac. Vlada republike Srbije je bez ikakve najave ograničila kretanje svojih građana.
Šta još ova vlast treba da uradi da bi ljudi shvatili da radi protiv interesa Srbije???
Preporuke:
0
0
18 utorak, 13 jul 2010 20:53
zoran
mislim da je g. karganović u pravu što se promene tiče samo što to ide veoma veoma sporo. kao primer da se ipak nešto dešava evo link sa jednog španskog sajta o navodnom najvećem ѕločinu posle drugog svetskog rata:

http://www.lavanguardia.es/lv24h/20100711/53962541390.html

nažalost tekst je na španskom i, za one koji ne vladaju španskim, u najkraćem, na vrlo otvoren način dovodi u pitanje muslimansku verziju događaja

SSSS
Preporuke:
0
0
19 utorak, 13 jul 2010 20:59
manipulacije
"Sad su svaki put rekli "Više d 8.000 nevinih žrtava".
Dve su manipulacije u toj rečenici TV B 92 i drugih medija.
Jedna je u brojci "8.000". Barem za sada, dok se ne iščiste spiskovi, uradi objektivna analiza ko je ikako poginuo, kada i gde, i da li je uošte poginuo, ko je ubijen, kada i gde.
Druga je u reči: "nevinih". Zar su muslimanski borci koji do 1995. počiniše tolike bestijalne zločine u tom području bili "nevini"? Jeste ratni zločin njihovo streljanje, zato što su bili zarobljeni kao borci, ali nevini nikako nisu bili!
Preporuke:
0
0
20 utorak, 13 jul 2010 23:23
taktika?
Gledao sam 12-tog na "Bilderberg Broadkasting Korporaciji" odn. BBC emisiju gde je bila ispisana poruka Obame povodom godišnjice tog zločina i gde se on naziva imenom masakar, i to od samog predsednika SAD, dok s druge strane svedoci smo sasvim druge igre. Pitam se zašto dvojaki stav i kakva je njegova prava svrha. Izgleda da se igra i na neku drugu "kartu" , valjda im je to neke vrste taktika za svaki slučaj?!
Preporuke:
0
0
21 sreda, 14 jul 2010 00:55
Mile Bre 1
Oduševljen sam Vašim člankom g.Karganoviću.Tim pre sam oduševljen jer Vaš članak ima dosta suštinskih zajedničko-dodirnih tačaka sa mojim komentarom na Vaš predhodni članak "Tribunal je diskreditovan" (a i neki raniji komentari).Za dalje Vaše i naše uspehe treba odgovoriti na pitanja:
1.Dali je muslimanko rukovodstvo obmaljivalo sopstveni narod, često žrtvujući ga da bi postigli cilj: muslimansku državu (cilj ne bira sredstva)?Tu prvenstveno mislim na slučajeve:Markale 1+2,red za hleb (u Vase Miskina),snajperisanja po Sarajevu,bombardovanje Sarajeva,presretanja humanitarne pomoći da nebi stigle u Sarajevo,nedozvoljavanje izlaska iz Sarajeva,silovanja 200.000 muslimanki i dr., a za sve optužujući Srbe.
2.Dali je Izetbegović po instrukciji Klingtonovog kabineta,priželjkivao "Srebrenicu"?
Ako na oba pitanja odgovorimo sa DA, sledi pitanje:
3.Dali je sav muslimanski narod,saglasan sa svesnim žrtvovanjem sopstvenog naroda?
Ukoliko nisu svi saglasni,tu ja vidim potencijalne snage,koje bi nam pomogle na razbijanju mita o "Srebrenici".Potpuno sam uveren da će bilo kad,neko progovoriti.Obzirom da u Srbiji vladaju Kvislinzi,treba tražiti pomoć Republike Srpske.Ukoliko se g.Dodik ogradi strahujući da će izgubiti podršku Kvislinga,treba zatražiti pomoć Rusije.
Ako pak predpostavimo da je pobijeno u Srebrenici 8000 muslimanana,nameću se pitanja:
4.Gde su svi ti leševi?Od onih koji su sahranjeni koliko je njih sa vezanim rukama?
5.A gde su onda grobovi muslimanskih boraca poginulih u okršajima sa vojskom RS?
6.Koliko ima još živih od navedenih da su poginuli od Srba?
7.Koliko ima koji se dvostuko pa i trostuko vode kao žrtve?
8.Koliko ima umrlih prirodnom smrću, kao onaj doneseni iz Amerike?
9.Ako je pobijeno 8000,to mora da su bili rafali i rafali.Koji svedok ih je čuo?Ili su bili ubijeni pištoljima sa prigušivačima?
10.Koliko se podudara broj sa vezanim rukama i navodima onog grešnika Erdemovića da ih je likvidirao?
Preporuke:
0
0
22 sreda, 14 jul 2010 00:55
Mile Bre 2
Kao poslednje:
11.Koliko je od sahranjenih(preko 700) 11.07.2010 bilo sa prostrelnim ranama?Odnosno,sa vezanim rukama?Kada su usmrćeni?Nehotice su nam pomogli sa DNK analizom,kojom su utvrdili samo rodbinsku vezu,a rodbina ima NEKA saznanja.Ko može raditi na tome?
Čime bi se trebalo početi?Možda sa davanjem saglasnosti pristalica akcije, recimo na Vašem sajtu G.Karganoviću.Sa tim spiskom pomoći g.Dodiku da se odluči na lično angažovanje po pitanju Srebrenice(njegov članak:"neću pečat na mom narodu" u NSPM). Mi bi tako rešili problem na našim prostorima.Treba negde početi.
Najgore i najteže je savladati po ovom pitanju američku diplomatiju i njoj privržene zapadne zemlje. Zato mislim da bi na inicijativu Rusije,zemlje BRIK-a,bile od ključne pomoći.
Preporuke:
0
0
23 sreda, 14 jul 2010 00:55
Djurdjevka
Ovo je izuzetan clanak i zahvaljujem se piscu! Steta sto tako ne misli vecina SRBA!
Da je sloge medju SRBIMA nikada nam se ne bi desila sva ova zla.
RTS ili TV Tadic je gori od CNN, SKY, BBC i slicnih. Odabrali smo vladu koja nam radi o glavi! Tadic je sam odlucio da se izvine za Srebrenicu! Nikako da stigne da se pokloni svim SRPSKIM ZRTVAMA, jer se ni jedan stranac nije poklonio. Za naseg predsetnika SRPSKE ZRTVE SU NEVAZNE! Cak i pomisao na njih izaziva gadjenje! Dok u SRBIJI budemo gajili necasne srbija ce se smanjivati a broj stranih zrtava ce uvek rasti. U Evropi nas niko nece, jer SRBIJA jos nije dovoljno mala! Ako mi sami nista ne uradimo za nase pale zrtve plasim se da ce se zaboraviti, a nas ce ubediti da ih i nije bilo, pa cemo poverovati i u tu izmisljotinu!
Odavno znana istina da imamo eksperte za te stvari! Ko zna sta se nama jadnima sprema! Dok se ne slozimo necemo imati nadu!
Preporuke:
0
0
24 sreda, 14 jul 2010 02:16
Simić Manojlo
Istinu kaže Nebojša Malić :Srebrenica je Blajburg!
Izvršen je zločin nad zločincima.
Preporuke:
0
0
25 sreda, 14 jul 2010 09:02
brm
pseudo Zorane Đinđiću

odlična ti je alternativa - krčkanje u čorbi...
jedna od tri ribe smo i mi..
tako da je bolje da ipak nekako izađemo iz kotla, makar i poluskuvani
Preporuke:
0
0
26 petak, 16 jul 2010 15:30
Dođe vreme...
Ima ona narodna i pomalo već zaboravnjena pesma, a ide ovako:

"Dođe vreme sve se preozokrene"

Već smo svedoci velikih promena a šta će tek da bude samo bog zna ali sam siguran da će svest tj. čovečanstva trovanje propagandom proglasiti kao i klasično trovanje vode i.td. proglasiti za zločin.
Dakle neka se duboko zamisle i oni koji su izglasali onu deklaraciju stavljajući žiga na, naglašavam, sve Srbe širom sveta!
Već smo svedoci kako crnokošuljaši odn. kako ih oni nazivaju-skupštinko obezbeđenje, iznose i izbacuju članove jedne stranke iz Skupštine Kraljeva jer su izneli kritiku itd. Isplačuju svima, naglašavam, zaposlenima dodatak u visini 5.000 dinara, što je skandal. Ej, pazite te drskosti. Oni malobrojnim zaposlenima i to u državnom aparatu tj. rekao bih svojim glasačima isplaćuju još dodatak!!!

Dakle, već je Rus ili francuski filozof Čakotin davnih 50-tih godina pisao o trovanju propagando kao trovanju duše i oba trovanja nazvao zločinom!

Propaganda kak sredstvo političeskoй kommunikacii

http://revolution.allbest.ru/sociology/00064915_0.html
Preporuke:
0
0
27 petak, 16 jul 2010 17:53
koekude
http://www.scribd.com/doc/34421632/Srebrenica-Krunski-Svedok-Žerminal-Čivikov
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner